Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Tinklas
  • Reklama
  • Kontaktai
ARCHYVAS
ĮKELK PRANEŠIMĄ
Rina
  • PranešimaiP
VIDEO
No Result
View All Result
Rina.lt
No Result
View All Result

„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną 

RINA@ RINA
Trečiadienis, 11 gruodžio, 2024
0
Autorius: Regitra
Nuo gruodžio 10 d. pradėjo veikti nauja „Regitros“ savitarnos aplinka. Projektas bus įgyvendinamas etapais: palaipsniui  bus atnaujinamos ir perkeliamos visos šiuo metu elektroniniu būdu teikiamos paslaugos. Naujoje savitarnoje klientai lengvai ras ieškomą paslaugą, galės valdyti savo vizitus, matyti asmeninę informaciją. Klientai jau gali išbandyti pirmąjį atnaujinimą – užsiregistruoti išankstiniam vizitui į padalinį.  
„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną 

Įdiegus naująją sistemą kliento kelionė savitarnoje bus greitesnė, kliento duomenys bus automatiškai išsaugojami ir registruojantis naujai paslaugai nebereiks iš naujo suvedinėti informacijos, be to, asmenų autentifikacija užtikrins skaidrumą. Pasak „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus Tautvydo Paliulio, matoma tendencija, kad viešąsias paslaugas teikiančios įmonės pamažu pereina prie asmenų autentifikacijos, todėl buvo nuspręsta nelaukti ir šios inovacijos imtis jau dabar.

„Klientų poreikiai ir jų patogumas ateinančiais metais yra mūsų įmonės strateginis prioritetas. Siekiame „Regitros“ paslaugas padaryti kuo paprastesnes, sukurti lengvai naviguojamą, patikimą ir suprantamą savitarnos aplinką. Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – apie pokyčius pasakoja T. Paliulis.

Panašusturinys

Priminimas savarankiškai dirbantiems: įmokos „Sodrai“ turi būti apskaičiuotos pagal apmokestinamąsias pajamas

Ariogaloje atidarytas naujasis tiltas per Dubysą

Nuo liepos įsigalios svarbus pakeitimas: dalis vairuotojų nebegalės naudotis savo automobiliais, tačiau ką jiems daryti – vis dar neaišku

Pirmoji paslauga savitarnoje – išankstinė registracija vizitui

Nuo šiol klientai registruotis vizitui padalinyje galės internetu prisijungę per elektroninius valdžios vartus.  Be to, registruotis bus galima net dviem mėnesiams į priekį. Iki šiol registracijos laikai būdavo pateikiami tik ateinančioms dviem savaitėms. Galimybė atvykti į padalinį ir būti aptarnautais „gyvoje eilėje“ išliks. Nauja registracijos tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą klientams.

„Tikimės, kad autentifikacija ir rezervacijų valdymas padės sutrumpinti eiles. Dažnai pasitaiko, kad klientai rezervuoja ne tris ar penkis, bet net keliolika laikų ir vėliau į juos neatvyksta. Tokiu būdu žmonės, kuriems tikrai reikia gauti paslaugą, turi laukti gyvoje eilėje arba kol kažkas atšauks savo vizitą. Taip dirbtinai buvo kuriamos eilės. Džiaugiamės, kad nauja tvarka padės spręsti šį klausimą, – sako T. Paliulis.

Naujoji sistema, kuomet klientai save identifikuoja, kartu padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose. Nuo šiol fiziniai klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai, pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir kt.

Nauda verslo klientams

Išankstinės registracijos naudą naujoje savitarnos aplinkoje pajus ir verslo klientai, kuriems nebereikės pildyti įvairių prašymų ir siųsti jų elektroniniu paštu. Prašymų pateikimo procesas nuo šiol taps skaitmenizuotas ir gerokai patogesnis bei trumpesnis.

Svarbu pastebėti ir tai, kad verslo klientams reikės suvesti mažiau duomenų, pavyzdžiui, kiekvieną kartą prisijungus nebereikės kartoti savo bendrinės informacijos, taip pat nebebus prašoma suvedinėti transporto priemonių VIN kodų, kas yra itin aktualu tiems, kurie ketina registruoti daug transporto priemonių.

„Kadangi verslo klientų aptarnavimas tampa labiau skaitmenizuotas, bus lengviau valdyti savo užsakymus vienoje vietoje, keisti apsilankymo laikus.  Klientų patogumui bus pradėti siųsti priminimai, kurių seniau verslo klientai negaudavo“, – sako T. Paliulis.

Iki šiol klientai vizitui į padalinį galėjo registruotis internete ir skambinant telefonu. Nuo šiol  išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje.

Kol vykdomi paslaugų centralizavimo darbai, klientai laikinai bus nukreipiami į atitinkamą portalą pagal pasirinktą paslaugą (transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą). Planuojama, jog visos įmonės teikiamos elektroninės paslaugos į naująją savitarną bus perkeltos iki kitų metų pabaigos.

Šiame straipsnyje
+++ InformacijaRegitra

Savaitės Klausimas

Kaip vertinate partijos „Nemuno aušra“ dalyvavimą valdančiojoje daugumoje?

Komentuoti

Siūlomas turinys

Angeliškasis laikas Šiluvos šventovėje

Angeliškasis laikas Šiluvos šventovėje

19 birželio, 2025
Tarptautinės operacijos rezultatas: sulaikyti pavojingos organizuotos nusikalstamos grupės nariai

Tarptautinės operacijos rezultatas: sulaikyti pavojingos organizuotos nusikalstamos grupės nariai

20 birželio, 2025
Sėkminga Pagėgių pasieniečių operacija Kauno rajone: aptikta cigarečių už 28 tūkst. eurų

Sėkminga Pagėgių pasieniečių operacija Kauno rajone: aptikta cigarečių už 28 tūkst. eurų

20 birželio, 2025
Skaudi buitis

Skaudi buitis

17 birželio, 2025
Ne tai ne melas: medžiotojai atsisakė nušauti Vilniaus mešką

Ne tai ne melas: medžiotojai atsisakė nušauti Vilniaus mešką

17 birželio, 2025
„Sodra“ primena: ką svarbu žinoti apie savo būsimą pensiją

Priminimas savarankiškai dirbantiems: įmokos „Sodrai“ turi būti apskaičiuotos pagal apmokestinamąsias pajamas

16 birželio, 2025
Daugiau
Kitos naujienos
Šiaulių pareigūnai tapo barjeru, pro kurį prasprukti užsienyje vogtiems automobiliams darosi komplikuota

Šiaulių pareigūnai tapo barjeru, pro kurį prasprukti užsienyje vogtiems automobiliams darosi komplikuota

Pagal išteisinamąjį nuosprendį sugrąžinti į pareigas

Pagal išteisinamąjį nuosprendį sugrąžinti į pareigas

© 2022 – 2023 Rina.lt
  • Aktualijos
  • Verslas
  • Ekonomika
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Maistas
  • Politika
  • Nuomonės
  • Sveikata
  • Kultūra
  • Kriminalai
  • Pramogos
  • Sportas
  • Turizmas
  • Įvairūs
  • Aktualijos
  • Verslas
  • Ekonomika
  • Žmonės
  • Jaunimas
  • Maistas
  • Politika
  • Nuomonės
  • Sveikata
  • Kultūra
  • Kriminalai
  • Pramogos
  • Sportas
  • Turizmas
  • Įvairūs
  • RINA.lt
  • RINA.lt

RINA.LT

efav

eLengvai tinklas.

eLengvai MEDIA GROUP

Sveiki sugryžę!

Prisijunkite

Pamiršote slaptažodį?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Prisijungti

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Pranešimai
  • Kontaktai

© 2012 - 2023 eLengvai - MEDIA GROUP // UAB MANO RASEINIAI.

Įterpti/redaguoti nuorodą

Įveskite URL adresą

Arba įdėkite nuorodą į tinklalapyje esantį turinį

    Neįvestas paieškos raktažodis. Rodomi paskiausi elementai. Norėdami pasirinkti elementą, ieškokite arba pasinaudokite rodyklėmis ↓↑.