Sveiki,
Dalinuosi pranešimu apie socialinę iniciatyvą, pelniusią du tarptautinius aukso apdovanojimus.
Ačiū ir gražios dienos.
Pranešimas žiniasklaidai
2023 m. lapkričio 15 d.
Iniciatyva „Gero žodžio galia“ pelnė du tarptautinius aukso apdovanojimus
Geri žodžiai įkvepia, didina savivertę, suteikia pasitikėjimo, gerina nuotaiką. Į tai dėmesį atkreipė vienas žinomiausių Lietuvos prekės ženklų „Volfas Engelman Nealkoholinis“ ir išsikėlė tikslą padidinti gerų žodžių skaičių žmonių kasdienybėje. Būtent todėl įmonė šiais metais pradėjo socialinę iniciatyvą „Gero žodžio galia“, kurios įgyvendinimas, kaip teigia rinkodaros vadovas Mantas Matukaitis, suteikė daug malonių jausmų. Kampanija sulaukė ir tarptautinio pripažinimo – projektas pelnė net du aukso apdovanojimus San Fransiske vykusiuose tarptautinio tinklo „Public Relations Global Network“ (PRGN) apdovanojimuose, kuriuose kasmet vertinami geriausi komunikacijos sprendimai. „Gero žodžio galia“ buvo įvertinta dviejose – Integruotos komunikacijos ir Tvarumo – kategorijose.
Tikslas – paraginti žmones sakyti vieni kitiems gerų žodžių
M. Matukaičio teigimu, tarptautinis socialinės „Gero žodžio galios“ kampanijos įvertinimas buvo maloni staigmena.
„Iniciatyvos idėja tikime visu šimtu procentų, džiaugiamės, kad ji buvo pastebėta ir įvertinta tarptautiniu mastu. Šių metų rugpjūtį inicijavome gyventojų nuomonės tyrimą, ir jis parodė, kad 85 proc. žmonių komplimentai gerina nuotaiką ir įkvepia, o 71 proc. jie suteikia pasitikėjimo savimi ir didina savivertę. Prie „Gero žodžio galios“ kampanijos dirbo didelė komanda, tad noriu padėkoti kolegoms, mūsų darbuotojams ir partneriams – komunikacijos agentūrai „Adverum“, reklamos agentūrai TBWA ir žiniasklaidos planavimo agentūrai „Dentsu Lithuania“, – kurie patikėjo idėja ir padėjo pasiekti tokius rezultatus. Labai malonu būti taip įvertintiems“, – teigia M. Matukaitis.
Pasak jo, „Gero žodžio galios“ kampanijos tikslas – inicijuoti pokyčius kasdienėje bendravimo kultūroje, skatinant žmones dažniau sakyti vieni kitiems teigiamų žodžių.
„Su šia socialine iniciatyva startavome liūdniausią metų dieną, vadinamąją Blue Monday. O kampanijos idėja kilo pasaulinių negandų kontekste. Pajutome, kad visuomenėje įsivyravo baimė ir nerimas, padaugėjo negatyvumo. Turime palaikyti vieni kitus, todėl pamanėme, kad geri žodžiai bent šiek tiek praskaidrins kiekvieno mūsų dieną ir prisidės prie geresnės emocinės savijautos tokiu sudėtingu laikotarpiu. Pozityviomis naujienomis dalijomės ir Lietuvos žiniasklaidoje, specialiai geroms žinioms skirtuose didžiųjų portalų polapiuose. Prie iniciatyvos prisijungė ir mūsų darbuotojai – jie įsiamžino socialinio eksperimento vaizdo įraše“, – pasakoja M. Matukaitis.
Kvietė darbuotojus klausytis pagyrimų
Bendrovės atstovas teigia, kad teigiamų žodžių galią norėta įprasminti ir bravoro aplinkoje, todėl sukurtas gerų žodžių galios socialinio eksperimento vaizdo įrašas.
„Jame filmavome savo darbuotojus ir stebėjome jų reakcijas, kai jiems sakomi gražūs žodžiai. Filmavime savanoriškai sudalyvavo dešimt bravoro darbuotojų. Kolegos susirinko į filmavimo studiją, tačiau iki pat filmavimo pradžios nežinojo, kas jų laukia. O mes buvome paruošę jiems staigmeną – klausytis jiems sakomų gerų žodžių, pagyrimų ir komplimentų iš kolegų“, – pasakoja M. Matukaitis.
Pasak jo, klausydamiesi pagyrimų, darbuotojai pradžioje jautėsi šiek tiek nejaukiai, tačiau vėliau jų veidus nušvietė plačios šypsenos.
„Buvo labai gera stebėti šį pokytį. Žmonės, išgirdę jiems sakomų gerų žodžių, tiesiog nušvito, pradėjo labiau savimi pasitikėti, atsiskleidė. Tai tik dar kartą parodė, kokią galią turi nuoširdūs žodžiai. Net ir vienas teigiamas komentaras gali motyvuoti, pakeisti žmogaus nuotaiką ar gyvenimą. Manau, kiekvienas turime ką gražaus pasakyti šalia esančiam žmogui. Tik kažkodėl ne visada išdrįstame arba taupome tuos gerus žodžius išskirtinei progai. Tačiau laukti tikrai neverta, kai galima pradžiuginti žmogų čia ir dabar. Juk pasakyti gerų žodžių nieko nekainuoja“, – įsitikinęs M. Matukaitis.
PRGN yra tarptautinis nepriklausomų komunikacijos agentūrų tinklas, vienijantis 54 komunikacijos agentūras iš 34 pasaulio valstybių Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Europoje, Viduriniuose Rytuose, Afrikoje, Australijoje ir Azijoje. Nuo 1999 m. veikiantis PRGN yra vienas didžiausių tarptautinių ryšių su visuomene tinklų pasaulyje.
Komentuoti