Laba diena,
„Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) praneša kreipęsis į Lietuvos Respublikos Valstybės kontrolę prašydamas paneigti ir patikslinti šios įstaigos paskleistą informaciją dėl gyventojų permokos už elektros skirstymo paslaugas. Bendrovė atkreipia dėmesį, kad Valstybės kontrolės paskleista žinutė apie individualią kiekvieno vartotojo 88,8 Eur permoką už elektros skirstymo paslaugas suklaidino gyventojus ir sukėlė nepagrįstus jų lūkesčius. Bendrovė taip pat prašo Valstybės kontrolės oficialiai patikslinti paskleistą informaciją apie permokos grąžinimo būdą bei maksimalius laikotarpius.
„Valstybės kontrolė, spalio 24 d. išplatinusi viešą pareiškimą, kad „vienas vartotojas už skirstymo paslaugas sumokėjo vidutiniškai 88,8 Eur daugiau, nei turėjo“, suklaidino šalies gyventojus ir sukėlė nepagrįstus jų lūkesčius. Sulaukėme daugybės kreipimosi iš vartotojų, kurie mano, kad kiekvienas jų permokėjo tokią sumą ir todėl jiems į asmenines sąskaitas turėtų būt grąžinta po 88,8 euro. Ši informacija yra klaidinga, pateikta neįsigilinus į valstybės reguliavimo mechanizmą ir paslaugos paskirstymo tarifo skaičiavimo metodiką. Dėl šios priežasties kreipėmės į Valstybės kontrolę, prašydami, kad ši viešai paneigtų jos paskleistą ir vartotojus suklaidinusią informaciją“, – sako ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.
|
Rasa Juodkienė |
Ryšių su visuomene projektų vadovė |
|
|
|
|
|
Mob. +370 612 32518 |
|
El. p. rasa.juodkiene@eso.lt |
Komentuoti